14 mars 2007

Vill inte vara kvar.. :o(

Jag vill inte vara kvar på Aff som det ser ut just nu. Det känns som om tassar på tå och jag vet verkligen inte längre vad som är abuse. När man läser andra medlemmars varningar och tillsägelser så blir man mörkrädd. I förrgår åkte 4 medlemmar ut med näsan före utan varning och med anledning att "de tar kraft och energi och inte tillför forumet något positivt".
Alla fyra har varit vettiga och sakliga. Det enda "fel" de gjort är att kritisera Aff..

Jag mailade Susanne på Redax angående mina varningar. Först "förklarade" hon varför mina inlägg sågs som abuse (fattar fortfarande inte mer än att vi helt enkelt ska tystas), sedan skrev hon följande:

"Om du visste hur på jag är utvecklarna om seghet och allt annat ni medlemmar vill ha ändrat i communityt, de kan dock bara göra så mycket de hinner med, de jobbar hårt varje dag med detta. Vi kan inte göra sajten exakt så som varje medlem vill, det är en omöjlighet, men vi försöker att göra den så bra som möjligt och gör varje dag projekt av det ni säger i forumet. Alla som jobbar här arbetar hårt varje dag för ett bra forum, det ligger i vårt intresse, men många gånger känns det för oss som om en del medlemmar är arga och less på något som ligger utanför vad vi kan påverka och att vad vi än gjorde så skulle det inte vara bra."

Men hur skulle det vara om de då kommunicerade istället för att bara stänga av kommunikationkanalen? Nog fan är vi inte dummare än att vi begriper att det inte går att genomföra allt och att en del medlemmar inte kommer att kunna bli nöjda. Men information?

Inga kommentarer: