12 mars 2007

En varning till..

VARNING

Du får härmed en varning, eftersom du fortsätter att agera på ett sätt som skapar obehag för våra övriga medlemmar. Vi vill ha respektfulla människor på vår sajt och vi ber dig att bete dig därefter.

Idag 17:23
Nej, de har fullt upp med att leta inlägg som de kan sammanfatta till varningar och vidare till avstägningar..
-------
Idag 17:12
Tänk vad mycket enklare det hade varit om ni i stället hade svarat på de frågor som figurerat här under det senaste halvåret..
-------
Idag 16:27
Ifrågasatt siten. Det och inte mer än det...
*Väntar fortfarande på min banning*
-------
Idag 16:38
Sådär!
Varnad!
Bara så ni vet var gränsen går. Och med detta inlägget får jag ännu en varning och sedan åker jag ut.
Men ja, jag vet vad jag vet. Jag har varit med under resans gång. I snart 6 år har jag funnits på siten. Jag vet vad det var en gång, jag vet vad som hände, jag vet hur det blev.
Att Aff löser det som de gör nu är skrämmande.

Med vänliga hälsningar
Susanne Forsberg, community/redaktion

Inga kommentarer: