13 mars 2007

Tjurig..

Ja, jag är tjurig. Känner mig som ett barn som blir klappat på huvudet. Känner det som att jag inte längre har rätt till mina åsikter. Löjligt, ja. Jag vet ju att mina åsikter är just mina.
Det som gör mig så arg är att det här handlar om en "envägskommunikation". Jag kommer aldrig att kunna debattera mig från till ett slut i denna frågan, för Redax är inte intresserad av det. Skrev till Susanne, ifrågasatte mina varningar. Men vet att ett svar som verkligen förklarar eller kommer i närheten av något problem inte finns.

Funderar mer och mer på det som står i snackreglerna.

Från tillsägelse till avstängning
Tillsägelse: Man får en eller flera tillsägelser (beroende på hur grava överträdelser man gör) om att man bryter mot Snackreglerna.
Varning: Bara en varning delas ut – den får man om man fortsätter göra abuse trots att man fått tillsägelse(r).
Avstängning: Medlemskap stängs av om man bryter mot snackreglerna efter att ha fått varning.


Jag fick min första tillsägelse i fredags (finns längre ner i bloggen). Efter det två varningar, båda inklippta här i bloggen. Logiken?

Jag väntar vidare på svar. Än är jag kvar.

Inga kommentarer: