15 mars 2007

..och avreggad!

Tog beslutet i morse och det var lika bra det insåg jag senare. Hade mailat Redax och loggat ut från Aff när jag fick mail om att jag hade oläst meddelande. Så jag loggade in igen och läste det. När jag ändå var inloggad tog jag en sväng på snack och möttes av ett rysligt inlägg från VD´n.

Så, ja. Det VAR rätt beslut. Det känns dessutom faktiskt bättre än jag trodde att avregga mig isf att bli bannad. Alternativ 3 hade varit att bara ta en paus. Men jag vet att jag inte hade kunnat hålla mig därifrån!

Samtidigt känns det lite sorgligt. Jag har lärt mig mycket på Aff sedan jag blev medlem. Har lärt känna många härliga människor, fått stöttning och support..
Kommer särskilt att sakna Husdjur där jag tillbringade mesta tiden.

Dax för nåt nytt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns fler ställen därute som man kan träffa trevligt folk på, i många fall samma folk som förut. Jag är också avregistrerad nu.

VD'n har tydligen förtydligat nu att inga kopplingar finns mellan de fyra avstängda och brotten... Undrar vad han då menade med det första han skrev???

Men du.. det var baskemej inte lätt att bli tagen! Jag är inte så udda, inte i min värld. *skrattar*