20 februari 2007

Ge mig lite ny energi, tack..

Såååååå trööööööööött!!! Och hundarna kommer i skymundan. Det dåliga samvetet gör sig påminnt.
Tänk om man kunde få lite ny energi nånstans..

Ett plus, ett STORT plus; jag får ny dator i födelsedagspresent!! Den gamla trotjänaren får övertas av sonen och en ny fräsch pärla byggs åt mig. Moderkort, processor, grafikkort och minne. Behöver låda, så småningom ett agg och sen en ny skärm bara! Tar nätagget som sitter i denna och skaffar ett nytt till sonen sen tror jag..
Drömmer mig runt och kollar på olika chassi. Lär väl bli en ganska "basic" då min ekonomi inte tål så stora utsvävningar. Men oj vad kul det är!
Den här?
Eller...
Den här?

Egentligen är den sista bättre då den har mer plats för interna diskar. Men jag tycker den första är snyggare... :o) I-landsproblem, verkligen!

Nu mot sängen. Känner mig ruggig och frusen. Hundarna nyrastade och näsan frös nästan sönder i kylan ute. Det är vinter i Dalarna, precis som det ska vara.

Inga kommentarer: