24 februari 2007

4 böcker rikare.

LAGERHOUS (en av mina absoluta favoritaffärer) hade rea på utgående pocketböcker, vilket gav mig fyra nya böcker för 100 spänn. Vilken lyx!

"Lär av dina tidigare liv" av Sylvia Brown, en av de största inomparapsykiska fenomen. Älskar hennes sätt att skriva och hon är otroligt duktig på att förklara. Ser väldigt mycket fram emot att få läsa denna och den har stått läääänge på önskelistan!

"Följ ditt hjärta" av Raphael Cushnir.

"Slumpen är ingen tillfällighet" av Jan Cederquist.

"Sverige och tsunamin - katastrofkommissionens rapport"

Den senare har jag INGEN aning om när jag ska läsa. 500 sidor rapport. Jo, tjena.. Men ja, det intresserar mig. Kanske till sommaren?

Men allra, allra först ska jag läsa bok 1, forskninge i cellminnet. Jag lär nog skriva ett och annat inlägg i ämnet om jag känner mig rätt! :o)

Inga kommentarer: