10 mars 2007

Tagen!

Jag har blivit tagen av mammaveterinär!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

*Jag är sjukt symetrisk. Fixar inte när det inte är symetriskt runt omkring mig och kan inte ha två udda saker. Kan heller inte sätta på strumpor på barnen som inte exakt matchar kläderna och likadant var det när de använde napp..

*Jag, bruksmänniska nummer ett, har numera en "fjollhund" på 4 kilo som ska klippas och hon har dessutom ett rosa nithalsband och en stickad tröja med dödskalle på..

*Jag har bara 2-årigt gymnasium, trots att jag har oerhört lätt för att lära och har en inre drift att prestera..

*Jag började tjata om tatuering 15 år gammal och har _ännu_ inte gjort en fast det står högt upp på "viljalistan"..

*Hade mani på barnvagnar när barnen var små och 16 stycken har passerat hemmet på 2 barn och 4 år..

*Jag har inte körkort, men har ägt 4 bilar..


Nu tar jag lindahellstrom, parallellen, tankesållet. Sen får väl tre läsare ta sig själv, då de andra bloggarna redan blivit tagna.. *Snopen*

Inga kommentarer: