01 mars 2007

Nattligt besök och mer snö!

I gårkväll och i natt rätades ett par frågetecken ut. Saker som jag innerst inne vetat om, men som nu blev väldigt uppenbara. Jag tackar för att jag fick kontakt med dig, jag vet vad det var värt både för dig och för mig. Du är välkommen här! Jag vet inte hur länge du var här, men det känns som du gått nu. Jag hoppas du finner den ro som du behöver och förtjänar. Lasta inte dig själv. Ingenting är eller var ditt fel.


Snön vräker ner ute och inte en plogbil i sikte. Saknar mitt Skåne där snöröjningen trots allt fungerar. Det är så oerhört tungt att pulsa i en massa kramsnö och vad som händer om ambulansen behöver komma fram, vet jag inte. Inte ens brandvägarna är plogade.
Shame on kommunen!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet nog svaret men jag skulle ändå vilja vad som är så bra med nanne. Anledning är ju att man nog antingen älskar henne eller avskyr henne.