30 december 2006

Lyssnar efter varningsklockor..

Jag borde höra dom, men gör det inte. Eller "borde".. Mitt logiska sinne TYCKER att det borde finnas varningsklockor. Så finns det inga? Eller jag stänger av dom, väljer att blunda?

Jag vet bara en sak; det känns bra _just nu_. Jag väljer att gå på den känslan och blir jag sviken så är det så. Vet att jag kommer att ångra mig om det blir så. Men jag kan heller inte leva mitt liv och vara misstänksam. Ibland måste man "go with the flow" och nu är en sån tid?

I morgon är det nyårsafton. Vi säger hejdå till ett gammalt år, lägger det bakom oss. Öppnar ett nytt år som blir som vi väljer att det blir? Nej, helt övertygad är jag inte om det. Det finns saker som man står utanför, som man inte kan kontrollera, inte kan styra. Jag har gett mig fan på att det ska bli ett BRA år och jag ska göra det JAG kan för att det ska bli så!

Med hopp om morgondagen! :o)

Inga kommentarer: