25 december 2006

Dan efter dopparedagen?

Så hade man avverkat ännu en julafton. Den 30:e. *gulp* Men även en av de bästa, om inte _den_ bästa! Hade en helt strålande julafton, kanontrevligt!
Barnens julklappshög var som vanligt gigantisk! Själv fick jag tre.. *S* Men så har jag pengar insatta på kontot att lägga på mig själv och så kommer det paket med föräldraskapet upp om ett par veckor! Fick en ny kontorsstol av X:et så nu sitter jag som en prinsessa!! (Har tidigare suttit på en hundra år gammal pinnstol. Fin men ruggans obekväm.. *S*)

Sammanfattar julafton 2006:
God snaps (Aahlborg Juleakvavit 2006), god mumma (blir absolut en tradition), ljuvlig ål (fast den var tanig), finfina julklappar, trevligt sällskap, lugn och harmoni och SNÖFRITT.. :oS
Men i morse, i morse snöade det minsann. Det blev knappt vitt, men iaf! Åhhhh, vad jag längtar efter snö!!

I morgon börjar mellandagsrean och det är dax att ta på löparskorna och vässa armbågarna.. ;o)

Inga kommentarer: