05 januari 2007

Steg för steg..

Jag sneglar på det som kommit till mig. Det nya året. Tar ett försiktigt steg och ser om marken håller.. Det gör den!! Tar ytterligare ett steg. Ännu ett. Känner efter. Livet är bra härligt!
Det var inte vägen jag hade tänkt att ta. Mina planer såg aningens annorlunda ut. Men livet är en berg- och dalbana och när man minst anar det, så svänger det och det hisnar! Killar i magen. En skräckblandad förtjusning.. :o)

Så jag fortsätter att se vad det nya året har att ge. Tar emot med vidöppna armar. Steg för steg.. Märkligt är det. Konstigt. Men precis som det ska vara.. Oskrivna blad där man kan fylla sida efter sida. Leva sitt liv, precis så som man vill och kan. Utan moraliska hinder. Utan att lyssna mer än till sitt innersta. Jag gör det och ser vart det bär hän.

Me like! :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

ME also like. :) Det är härligt att se dig så glad!