29 januari 2007

Känslostormar!

Jag är i en period av ups and downs. Av värsta sort..
Stressen äter upp mig. Måste anteckna alla problem jag återfått innan jag ska till läkaren den 5:e. Det är verkligen inge bra..
Sen skjutsas jag upp till höjderna igen! Allt är tydligen svart eller vitt i min värld nu.
Håller hårt i de glädjeämnen som finns, njuter av det goda. Tids nog rättar väl det dåliga till sig..

Min dator dog igår! Eller ja, kontakter till mus och tangentbord tvärdog.. Bådar inte gott för mitt moderkort. Tillfälligt kan jag ju koppla mus och tangentbord via usb. Om jag bara hade haft grejer till det.. Men i det långa loppet måste jag bygga en ny dator, vilket min ekonomi INTE tillåter.. :o(
Har tillfälligt sparkat igång laptopen så jag är inte helt datorlös. Men dålig tajming var det. Dålig, dålig.. *Tjurar*

I morgon fyller en VIKTIG människa i min närhet år. Måste få till en present som visar det jag känner för personen men som inte kostar en förmögehet. Det är ju lätt. Eller inte.. Huvudet funkar inte av all stress, men på nån vänster måste jag ju få till det.

Inga kommentarer: